دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید
دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید

خرید ساپورت پوست ماری


ساپورت پوست ماری
ساپورت پوست ماری   کاری بسیار شیک و زیبا برای شما تا بهترین باشید   شما می توانید ساپورت پوست ماری را با چکمه و بوت ست کنید.  با خرید این ساپورت می توانید در مهمانی ها متفاوت باشید.  رنگ : مشکی - مناسب برای سایز 38 تا 40
پیشنهاد ما به آقایان این است که ساپورت پوست ماری را بعنوان یک هدیه و سورپرایز برای همسر خود تهیه کنند. مطمئنا همسر عزیزتان از این هدیه عالی خوشحال خواهد شد . پس انتخاب درست را انجام دهید و لحظات گرم و عاشقانه ای را در زندگی خود رقم بزنید.  ساپورت پوست ماری را میتوانید از فروشگاهی اینترنتی ما براحتی خریداری نموده و پس از تحویل گرفت آن درب منزل یا محل کار خود، هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

برای خرید محصول به ادامه مطلب مراجعه کنید :

ادامه مطلب ...

دانلود بازی افسانه ای آیفون Rayman Jungle Run ۱٫۲٫۰



بعد از مدتها انتظار بالاخره بازی افسانه ای Rayman Origins برای آیفون و آیپد ارائه شد.جالب است بدانید که Rayman Jungle Run توسط همان موتور بازی سازی‌ای ساخته شده که از آن در ساخت بازی Rayman Origins استفاده شده بود.شما می توانید هم اکنون این بازی پرطرفدار و زیبا را از AppDl دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار گرفتن اسکرین شات Screenshot Ultimate Pro v2.5.4


شما با نرم افزار آندرویدی Screenshot Ultimate Pro v2.5.4 می توانید بر روی عکس متنی ایجاد کنید یا حتی آن را ویرایش کنید و بدون قرار گرفتن تبلیغات روی عکس آن ها را به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این برنامه نیازی به روت شدن گوشی نمی باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به ویرایش تصاویر گرفته شده، به اشتراک گذاری تصاویر گرفته شده توسط نرام افزار های گوشی، انتخاب و تنظیم قاب گوشی، پشتیبانی از نوع اسکرین شات گرفتن، تنظیم صدای شاتر به صورت اختصاصی و … اشاره نمود.

ادامه مطلب ...

دانلود لانچر آندروید HD 3D Launcher PRO v1.1.8

http://www.download1.ch/wp-content/uploads/2013/04/HD-3D-Launcher-PRO-v1.1.8.jpg

لانچر HD 3D Launcher PRO v1.1.8 توانسته است با ایجاد تغییرات سه بعدی سازنده ای در محیط اندروید ۴، رابط کاربری آن را به محیطی بسیار کاربر پسند و جذاب تبدیل نماید. کیفیت اجزای تم در حد HD است و قابلیت هایی نظیر اضافه کردن عکس های با کیفیت به جای آیکون های مخاطبین، ایجاد پوشه سه بعدی جهت دسترسی به برنامه های مورد علاقه، مشاهده مخاطبین با شماره گیر سه بعدی و قابلیت مشاهده سابقه تماس ها به صورت سه بعدی، در این نرم افزار موجود می باشد. امکان افزودن پک آیکون های مختلف به لانچر نیز وجود دارد و می توانید آیکون های لانچر را آن گونه که به سلیقه شما نزدیک تر است، شخصی سازی کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مدیریت تورنت اندروید aTorrent PRO v2.0.2.7

atorent

شما می توانید با استفاده از نرم افزار آندرویدی ATorrent PRO v2.0.2.7 بر روی فایل های تورنت مدیریت داشته باشید. همچنین می توانید فایل های بزرگ را به راحتی روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود و ذخیره کنید.امکان جستجوی فایل ها، بازگشایی فایل های تورنت با استفاده از مرورگر، اضافه کردن تورنت از فایل، انتخاب فولدر دانلود، دانلود به صورت قسمت به قسمت، دانلود همزمان، تعیین محدودیت سرعت دانلود برای هر فایل و… از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند. در این نسخه، سرعت نرم افزار بهبود پیدا کرده و زمانی که صفحه گوشی شما خاموش شود فایل های در حال دانلود نمی ایستند. همچنین قسمتی برای آپدیت کردن به برنامه اضافه شده است.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار آهنگسازی آندروید J4T Multitrack Recorder v3.2

http://www.nulledapk.com/wp-content/uploads/2012/05/j4t-multitrack-recorder-2-45-android1.jpg

شما با این نرم افزار آندرویدی می توانید آهنگ سازی کنید یا آهنگ های ضبط شده را ویرایش و با فرمت mp3 ذخیره کنید. با استفاده از این برنامه می توانید آهنگ های مد نظر خود را در برنامه پیدا کرده و از آن ها را ضبط و پخش کنید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های ضبط صدا می باشد که می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه خود گوشی باشد. پخش و ضبط بر روی چهار آهنگ، به اشتراک گذاری توسط گوگل درایو، جیمیل، Dropbox، SoundCloud و …، ویرایش آهنگ، قابلیت تکرار(loop)، دارای ۵ FX ( Fuzz, Chorus, Delay, Equalizer, Reverb ) و . . . از ویژگی های این برنامه می باشد.

ادامه مطلب ...