دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید
دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید

بازی اکشن و جذاب ETERNITY WARRIORS 2 v1.0.1

 بازی ETERNITY WARRIORS 2 علاوه بر جذاب و اکشن بودنش یک بازی حماسی نیز محصوب می شود.گیم پلی بازی روان و ساده است و در یک محیط ترسناک و حماسی اجرا میشود که اکثر قسمتهای آن در زیر زمین طی می شود.شما باید جنگی که بین خدایان و اسطوره های جنگ صورت گرفته را با سلاح های مجهزی که در اختیار دارید راهبری کنید تا دشمنان خود را نابود کنید.

ادامه مطلب ...

بازی استراتژیک و اکشن Arcane Empires 8.1.1

اگر به دنبال یک بازی اکشن و جنگی و همچنین استراتژیک هستید بدون شک بازی Arcane Empires 8.1.1 یکی از بهترین بازی ها در این نوع سبک می باشد.شما در این بازی باید با استفاده از سحر و جادو برای خود شهر بسازید و ارتشی برای خود بسازید تا از آن در برابر هجوم دشمنان خارجی محافظت کنید.در این بازی می توانید امپراطوری خود را با کارهایی نظیر ساخت مستعمره بزرگ و قدرتمند ، تسخیر دشمنان و جزایر در سراسر جهان و شرکت در مسابقات گسترش دهید.

ادامه مطلب ...

لایو والپیپر کریسمس سفید White Christmas Live Wallpaper v1.0.0

لایو والپیپر زیبای White Christmas به شما کمک می کند تا نمایشگر خود را به فضای کریسمس و زمستان ببرید. در این لایو والپیپر درخشش چراغ های کریسمس، آدم برفی های زیبا، کلبه برفی و بابا نوئل مشاهده می شود. یک درخت کریسمس با چراغ های روشن و هدیه های کنار آن که کودکان را برای رسیدن بابا نوئل منتظر نگه می دارد. بارش برف بر روی درختان زمستانی و کلبه قدیمی، در کنار بازی گوشی بچه ها و آدم برفی ها می تواند برایتان جالب باشد.

ادامه مطلب ...

بازی هیجانی و جذاب Survival Run with Bear Grylls 1.2.3

 بازی Survival Run with Bear Grylls یکی از جذاب و هیجانی ترین بازی های اندرویدی می باشد.این بازی از سری بازی های فرار از دست حیوانات می باشد یعنی شما در این بازی باید از دست حیوانات فرار کنید تا زنده بمانید.این بازی توسط شرکت F84 Games برای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است.در این بازی شما در نقش Bear Grylls ظاهر میشوید که یکی از ماجراجویان معروف دنیاست و برای زنده ماندن از دست خرس های که به دنبال شماست باید بدوید تا نجات پیدا کنید.

ادامه مطلب ...

Message In Time v1.1.34



 عکس   دانلود برنامه ارسال پیامک در زمان تعیین شده

توسط برنامه جالب و کاربردی Message In Time v1.1.34 که مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان^۳ (symbian^3) ، سیمبیان آنا (symbian anna) ، سیمبیان بلله (symbian belle) و سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ (symbian s60v5) می باشد می توانید زمان و تاریخ ارسال پیامک را در گوشی خود تنظیم نمایید سپس پیام مورد نظر خود را تایپ نمایید و منتظر بمانید تا آن تاریخ و زمان فرا رسد تا برنامه بصورت خودکار پیام شما را ارسال نماید.

ادامه مطلب ...

iPhone Launcher 1.10

در این پست قصد معرفی یک لانچر جدید و فوق العاده زیبا را داریم که با لانچرهایی که تا به امروز معرفی کردیم کاملا متفاوت است . توسط این لانچر می توانید حال و هوا و آیکون های گوشی آندرویدی خود را کاملا و دقیقا شبیه به گوشی آیفون و سیستم عامل ios کنید .  نام این لانچر زیبا iPhone Launcher  می باشد

ادامه مطلب ...