دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید
دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید

دانلود تم Firework برای آندروید

توسط تم زیبای Firework GO launcherEX Theme v1.8 که برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه ۲٫۰ و بالاتر می باشد می توانید محیط گوشی آندروید خود را آتشین کنید این تم جالب دارای چندین آیکون جدید و آتشین می باشد که امیدواریم از آن بر روی گوشی خود لذت ببرید.

روش نصب :

۱- آخرین نسخه نرم افزار Go Launcher Ex را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.
۲- تم را نصب کنید.
۳- به مسیر رو به رو بروید : Menu > Theme
4- نام پوسته را انتخاب کنید.

 

 عکس   دانلود تم Firework برای آندروید

ادامه مطلب ...

دانلود بازی کوه طلا برای سیمبیان^۳ و آنا و بلله

در بازی زیبا و سرگرم کننده کوه طلا Peak Gold v.1.0 که مخصوص گوشی های سیمبیان ^۳ (symbian^3) ، سیمبیان آنا (symbian anna) و سیمبیان بلله (symbian belle) می باشد شما در نقش یک معدنچی هستید که باید طلا جمع کنید هر چه طلا بیشتر جمع کنید امتیاز بیشتری می گیرید و ثروتمند می شوید.

 عکس   دانلود بازی کوه طلا برای سیمبیان^3 و آنا و بلله

ادامه مطلب ...

موزیک پلیر پیشرفته jetAudio Plus v1.8.0

موزیک پلیر پیشرفته با تنظیمات گسترده صوتی برای دوستداران موسیقی jet Audio نرم افزاری است که دارای بالاترین امتیازات در پخش چندرسانه ای کامپیوترها را دارا می باشد.همکنون شما می توانید این پلیر قوی را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید.

این نرم افزار هر نوع فایل موسیقی را با کیفیت صوتی بسیار بالا پخش می کند و همچنین تنظیمات و افکت های صوتی گسترده لذت بردن از گوش دادن به موسیقی را دو چندان می کند.
سیستم عامل: اندروید 2.3.3 و بالاتر

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه محافظ تماس برای آنا بلله سیمبیان^۳

توسط برنامه کاربردی Call Guard v1.02 که برای گوشی های دارای سیستم عامل  سیمبیان^۳ (symbian^3) ، سیمبیان آنا (symbian anna) و سیمبیان بلله (symbian belle) می باشد می توانید از قطع شدن احتمالی تماس های خود جلوگیری کرده و از تماس های خود بر اثر تماس ناخود آگاه انگشت با صفحه نمایش محافظت کنید امیدواریم این برنامه مفید سیمبین مورد استفاده شما واقع گردد.

 عکس   دانلود برنامه محافظ تماس برای آنا بلله سیمبیان^3

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جنگ در آسمان ظهور افتخار برای آندروید

بازی جذاب و جدید Sky Gamblers : Rise of Glory v1.1.1 که برای گوشی های آندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر می باشد یک بازی مبارزه در آسمان با هواپیما می باشد، این بازی جذاب جنگی دارای بیش از ۱۰۰ ماموریت است و کیفیت بالا ۳D را دارا می باشد، هم اکنون می توانید.

 عکس   دانلود بازی جنگ در آسمان ظهور افتخار برای آندروید

ادامه مطلب ...

دانلود بازی پرتاب کاغذ به داخل سطل زباله برای آندروید

در بازی سرگرم کننده و جذاب Paper Toss v1.0.9 که برای گوشی های آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر می باشد شما باید با یک اشاره کاغذ مچاله را به سوی سطل زباله پرتاب کنید که عواملی چون باد پنکه تاثیر زیادی بر زاویه پرتاب شما می گذارد امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 عکس   دانلود بازی پرتاب کاغذ به داخل سطل زباله برای آندروید

ادامه مطلب ...