دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید
دانلود بازی و نرم افزار

دانلود بازی و نرم افزار

لطفا از صفحات دیگر وبلاگ هم دیدن کنید

برنامه تبدیل گوشی های سیمبین 3 به موس بی سیم کامپیوتر

یک برنامه عالی برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش سوم که به شما این امکان رو میده که بتونید از گوشیتون به عنوان mouse کامپیوتر استفاده کنید.  

 

 

                                         

ادامه مطلب ...

دانلود بازی سفالگری برای سیمبین 3

Let’s Create! Pottery عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای است که پس از مدت کوتاهی طرفداران بسیاری را در میان کاربران اکثر سیستم عامل ها پیدا کرد. این بازی با وجود ساده بودن و گرافیک نسبتا خوب , جنبه سرگرمی بسیاری داشته و می تواند لحظات خوب و خوشی همراه دوستانتان بیافریند. در بازی Let’s Create! Pottery میبایست با استفاده از خاک رس مرطوبی که در اختیارتان قرار میگیرد به طراحی و ساخت انواع و اقسام کوزه ها و ظروف بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه سیمبیان ^3 ( نوکیا ) این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان از وبلاگ اپ دی ال دریافت کنید. 

 

  

                                

ادامه مطلب ...

پیدا کردن گوشی های گم شده با Find My Phone v4.6

Find My Phone نرم افزاری مفید و کاربردی برای پیدا کردن گوشی‌های گم‌شده یا به سرقت رفته است. اگر شما گوشی خود را گم کرده‌اید، کافی است یک اس ام اس حاوی متنی که در نرم‌افزار تنظیم کرده‌اید، به گوشی خود ارسال کنید تا گوشی شما با استفاده از جی پی اس، مختصات Google Map خود را به صورت لینک برای شما ارسال کند. اگر هم گوشی را در نزدیکی خود گم کرده اید، می‌توانید یک اس ام اس با متن “ring” ارسال کنید تا گوشی برای دقایقی با بلندترین صدای ممکن زنگ بزند.(برای اندروید2.0 و به بالا تر) 

 

 

                

ادامه مطلب ...

بازی پرندگان خشمگین در فضا Angry Birds Space 1.3.0 برای اندروید

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سری Space از مجموعه بازی های Angry Birds با عرضه اولین نسخه اش موفقیت بسیاری به دست آورد و در بین کابران محبوبیت آن دوچندان شد. نسخه 1.3.0 از این سری جدید ترین آن هاست که با افزایش مراحل آن , رفع مشکلات و باگ های موجود در نسخه قبلی و هم چنین متنوع شدن مراحل , آن را جذاب تر کرده است. در Angry Birds Space 1.3.0 یک پرنده جدید و 20 مرحله جذاب و زیبا اضافه شده اند. این نسخه از بازی Angry Birds Space مخصوص گوشی ها و تبلت های آندرویدی بوده و بر روی تمامی آن ها قابل اجرا می باشد. 

 

  

        

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه شکستن صفحه گوشی برای سیمبین 3 و ورژن 5

این  در واقع یک برنامه ساده هست که در حین انجام آن به یکباره صفحه ی گوشی شما شروع به شکستن میکند ! روشن و خاموش میشود و همراه اینها ویبره ی گوشی نیز فعال خواهد بود ! با این برنامه می توانید دوستان خود را سرکار بگذارید و تعجب آنها را برانگیزید ! این برنامه ی جالب را که برای گوشیهای سمبین سری 60 ورژن 5 و همچنین سیمبین 3 هست را از اپ دی ال دانلود نمایید و لذت ببرید. 

 

  

                            

ادامه مطلب ...

نسخه جدید بازی Angry Birds Rio v1.4.2 Smugglers – سیمبین3/آنا/بل

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین تحت عنوان Angry Birds Rio v1.4.2 Smugglers که در این نسخه ۱۵ مرحله جدید اضافه شده در مجموعه دارای ۱۶۵ مرحله میباشد , این بازی مخصوص گوشی های موبایل نوکیا با سیستم عامل سیمبیان ۳ , آنا و بل به صورت ساین شده میباشد . 

 

 

     Angry Birds Rio v1.4.2 Smugglers نسخه جدید بازی انگری بیردز Angry Birds Rio v1.4.2 Smugglers   سیمبیان 3 و آنا و بل

ادامه مطلب ...